tomason’s diary

とまそんの日常と襲撃

WANT IT

こんばんわ!!

今日も書くことがないのでクレイジーリックスのウォントイットの歌詞を・・・

 

 

Yeah I want it,want it,want it that way

 

They say I'm livin's out childish teenage dream

I'd better shape it up or nothing will become of me,oh no

I don't listen to a single word they say

 

AS long life good,I'll live it day by day

'cause I wani it,want it want it the way

 

Won't you save yourself this moment

And spare yourself the pain

I'll still do it if want it

So all your talk's in vain

Won't you keep it in no I don't wanna'

Hear those same complaint's

 

I just wanna' do my thinking and do it good

When I'll look back 20 years from now

I'll know I did what I cloud

If I don't make it,well at least

We has some kicks along the way

As long as life's a stage, I'll try my best to play

'cause I want it, want it,want it that way

 

I just say That I want it,want it want it that way

 

I want it,I want it 

I want it,year I want it 

 

 

そう、俺はそう、そういう風にしたいんだ

 

子供じみたティーンエイジャーの夢を俺は生きている、と奴らはいう

きちんとしないとどうにもならないと、冗談じゃない

奴らの言うことなんて一言たりとも聴きはしない

 

人生がうまくいってさえいれば、俺はその日その日を生きていく

俺がそういう風にしたいと望んでいるんだ

 

今は自分自身を救ってくれ

痛みから自分を救えばいい

俺は自分が望む限りこのままだ

お前の会話は無駄なのさ

もう抑えてくれないか、同じ文句ばかり

俺は聴きたくない

 

俺は自分なりのことをやりたいだけ、それもうまくね

20年後に今を振り返ったと時俺は

自分がやれることをやったと思いたい

例え成功しなくとも、少なくとも

俺達は楽しんだ

人生が舞台なら、俺は最高の演技を見せたい

俺はそうすること望んでいるから

 

俺はただ言うんだ、そういう風に俺はしたいんだって

 

それが俺の望み

それが俺の望み、そう、俺の望み

 

 

クレイジーリックスはスウェーデン出身のロックバンドで、高校時代にワールドメタルマガジン〝BURRN!〟でたまたま見つけたバンド

このウォントイットを初めて聞いたときはすごい衝撃を受けて、今でもよく聴く曲

Crazy Lixx - Want it - YouTube

改めて歌詞を見るとすごく熱い!!!

 

終わり!!!!